Saturday, December 20, 2008

playful hoooooooooo!

went out with my boys without m for the first time since awhile.i have to admit it feels kind of weird not having my boyfriend to hold on to,and give my bag to,and order stuff for me.ok spoilt brat bapak.tapi takleh salahkan i kan?:D i love you buncit.hahahahaha mesti u baca post ni tarik perut kind.

hari khamis saya tengok pelay dengan antara orang orang yang tersayang dalam hidup saya.so wrong kalau orang yang gatal baca.nampak sgt aku ni gatal.HAHAH
farah rani,kalau awak baca atau sape sape baca dan rapat dengannya,pls tell her she was awesome
comel sgt.pelay itu agak menarik,very serious yet funny.tapi rasa mcm tengok ngn m sorang sebab saya duduk nun jauh disana.aiyah




sarah nampak mcm otw tu garu something very wrong

jealous!:(




the awesomest pegedil in town lepas tu dan mekd sebelum pulang dan beborak panjang dengan mak ween.awesome day:D

conclusion lepas tengok gamba gamba ni.tanak bawak camera,sebab gamba comel mesti saya takde sebab saya yang kena suruh amik gamba.no more!hahaha
daddy day today,lama tak daddy day.masing masing sibuk hal sendiri.he says its so hard to get me on a date with him now,dia rasa nak ajak official date.aww so cute la pls!despite all my crankyness kepadanya,i love my ayah so so much.more then i love any man in my life

tootels ho!


1 comment:

ayeen said...

yaa hoooo!
hahaha saje nak leave comment =)