Tuesday, December 2, 2008

masih menulis?

rasa macam sungguh lama tak blog jadi modjojojo is pretty much hilang kejap.
rasa mcm nak nyanyi lagu baby come back to meeee,dekat modjo saya.
hahahaha im still funny right right right?

anyway ini semua gila nya overdue,

ipoh
ke ipoh untuk kelantan family day in ipoh.i know right,how dumb izet?hahaha
tiba tiba saya sampai di ipoh saya dijadikan seorang xteam di xgig dengan abang abang saya.

hahahahaha taktaulah.saya harap takde lah peminat peminat dia membaca blog saya.mesti down grade

disinilah xgig itu dilangsungkan.rum jungle di i dont know where in ipoh.
tempatnya very lawaaaa.kalau saya masuk survivor,saya harap ia dilangsungkan disini.dan tempat ini mempamerkan message yang sesuai bagi anak anak muda.say no to drugs tapi botol botol liquor tersusun rapi di shelf atas.TAHNIAHHHH!


ini abang saya,yang sebenar benarnya seorang xteam.
nasi ni namanya nasi ganja tapi rasanya takde ganja la dalam tu.tak sure,saya ada lah gelak gelak sikit lepas abang saya so sweetly suap saya tapi saya gelak sebab dia buat lawak.so maybe nut.

abang saya mungkin sepatutnya menjadi seorang rempit.boleh bayangkan tak,cara dia berdiri camtu seblah moto r-ek-zet sambil suewit suewit awek awek kampung lalu lalang yang akannn melayan dgn senyuman gatal konon malu dorang.boleh kan?yang kanan sekali ye.

ini crowdnya,yang secara majoriti adalah adik adik kecil yang saya teringin nak tanya,keluar rumah tadi nenen dulu tak?hahahaha im so mean.tapi saya kagum la crowd begitu ramai di tempat yang begitu susah nak pegi.location tempat ni jauh dari apa apa public transportation di ipoh.tahniah adik adik,nanti upsr 5 a ok!


my kenit favourite.

semasa di ipoh,saya dikenalkan kepada anak anak sedara yang saya tak penah tahu wujud seperti,

maryam


alamak lupa lagi nama dia.

dan adik 'alamak lupa lagi nama dia' tadi.
tapi dia lebih kurang amna dan amni or iman dan amin camtu lah.sorrry

dan much more like darwish and alia.saya mengaku saya fail sangat sebagai seorang aunty di kelantan.tapi comel kan mereka?:D:D

\brb eh letih sikit upload gamba

No comments: