Wednesday, December 3, 2008


nak sambung blog tadi tapi nanti kena turun turun kan gamba very malas,

minggu lepas,saya bangga ngn diri saya.saya swimming the whole week without miss.until that time of my month came.mintak maaf sape sape yang menjadi mangsa mudi saya sejak kebelakangan ini.you know i love you

korea naik gulf air.haha

untuk birthday amal,hari hari dia cakap nak pegi korea walaupun birthday dia danak sebulan lepas.haha happy birthday amal:D

everybadi naw,lets shake my badi.ahhahahah ok sorry inside joke.
so long since a picture like this.:)

saya rasa ini kali pertama dalyla muncul dalam blog saya.hye dal!
jangan lah lama lama terperuk kat nilai tu,ape yang ada?come back here bebi,we can boobie talk allday.hahahahah

seoul garden,korean barbeque.saya kecewa dia bukan garden.dah terbayang makan macam picnic dah.hahahaha makanan dia sedap tapi agak bahaya.kalau nak makan,pastikan pakai longsleeve berlengkapkan glove tangan dan kaca mata hitam.takpe kalau makan disini dimaafkan la pakai kaca mata hitam dalam one utama.kalau tak,saya memang rasa nak lempang sikit orang yang pakai kaca mata hitam dalam ou.panasnyaaaaa matahari dalam ou!

dal,keat and weeeenie.weeen,i rindu aready.bila u dah pegi la i ada banyak soalan nak nanye:(

nadow,amal and hayot!

di korea ada pish tea ais yang so susah to find.yummeh!saya syorkan kalian semua pegi makan kalau tak try lagi lah.amal,saya mengaku korean barbeque sgt sedap:)

bedah at Lepaq on friday night

kami takda arah tuju pada hari jumaat jadi kami pergi nonton bedah di lepaq,seperti biasa tidak mengecewakan:) kalau tak pernah tengok dia beraksi,jumaat ni pon ada.pergilah

kalau awak ada misai pon,awak masih comel di hati saya dan ramaiiiiii lagi laki laki disekeliling kiri kanan depan belakang ;)

abang berbaju putih,sexy sangat lah awak pakai macam tu.grr!

my adib,saya mintak maaf sgt sgt keatas segala kesulitan pada malam tersebut.:)

doing the adib.hahahahahahha

jarang sekali dua dua tak payah drive:D thanks afiq!hehe

lepas tu,lagi takde keje pegi putra dan tak ambik gamba langsung.yeay!

ps untuk meme:meng,thank you so sweet la youuuu:):):)

ok dahhh,finallyyyyy updated:D

2 comments:

meg said...

doing the adib is pening sikit gagaga.

ayeen said...

ape je soalan? ahahah
i mishh you.. jgn risau lagi 5 hari i balik kay