Monday, December 8, 2008

berat badan saya adalah

hello dunia siber.
sebnanya dah tulis panjang mcm zirafah.tapi dah baca balik mcm kodi tak ingat jadi ini je yang tinggal.
dan saya sambung,
anda di skrin seblah sana ape cite?ok tak raya anda semua?
saya rasa raya ni saya takde breakfast lunch dinner.setiap 2 jam ada je pembuka mulut,penambah size perut.
macam time makan breakfast,breakfast after breakfast,brunch,lunch,lunch after lunch,tea before tea,tea,tea before dinner,dinner,dinner gatal mulut,dan supper.oh tak lupa midnight snack.
i feel like im 10 times heavier now.hahahaha syukurnya saya pada hari ini,selamat hari raya!

tadi first time saya makan masak lemak ikan keli kat umah farid.makan ngn lemang plak tu.what an odd couple.like barney and big bird liddat.hahaha seoddnya mereka,we all deserve to give them a chance.sedap lah actually.sedap mata memandang,not so tapi sedap mulut makan sedap perut kenyang tak ingat.thanks aled,or maybe aled's nenek or maid.i dunnoes.anda berjaya menambah berat badan saya.

jadi saya malas dah nak bercerita tentang berat badan saya yang tak reti nak bahagiakan saya sebab saya malas nak turunkan dia.nak upload gamba threadszoo,tapi sat lagi bila saya dah paling bosan ok?akan punya!dalam 2 pagi cantu,when boyf is busy,bestfriend oso and everybadi.
kay shake yur badi everybadi.like goyang piza.

No comments: