Sunday, November 2, 2008

hye,im phat girlz

2 haribulan October 2008.
saya hari ni pegi bijou bazaar eco friendly alah tu,hmm.
ianya adalah bijou bazaar,takde duit tak seronok kot.tapi tak jugak la kalau pergi bazaar lain,takde duit seronok juga chill.anyway sebnanya nak kata ini,
dari tarikh ini,saya tinggal 18 hari sahaja lagi sebelum bercuti selama 7 bulan
hoyeaaah!okay bukan 18 hari exam.kalau kira hari exam sahaja,saya hanya tinggal 5 hari.
i know,just right now you really do want to be me kan?dah takpayahla make urself feel better telling yourself 7 bulan is too long.cuti,mane ada penah too long kan?

macam macam dah saya bayangkan untuk cuti 7 bulan nanti

kirja.
duit duit duit duit duit duit,
shop party shop party shop party shop party shopppp no partyyy oh and lepak.
tido bangun makan exercise i hope tido bangun makan exercise i hope.ingat,exercise hanya HARAPAN bukan kena buat.
and i also would like to travel more since i have the greenlight to travel dengan kengkawan dah.
amsterdam again lah plssssssss.

ya allah,ini lah sebabnya saya tak boleh focus belajar.

ok wish me luck,tak sabarrrrrr!

saya di holiday villa,bosan menunggu m nak pi makan.
tak faham kenapa bodoh sgt cerita dkat tv nih.ada pulak citer nama Phat Girlz.ouch,terasalah.benda pertama dalam filem ini,seorang wanita bersaiz besar tak muat nak pakai skirtny.hahaha ok serious ouch.finalllly,ok nak makan bye.

No comments: