Thursday, November 13, 2008

perasan mode ON

aku peninglah tengok perangai engkau ni yang membuat segala galanya untuk mencari publisiti.
kenapa kau teringin almost famous ni serious aku tak faham











its not a competition.
even if it was,you are so out of my league.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
aku pulak perasan famous.hehe sometimes la pls:)

i have nothing to blog about.
oh,yes i do.

eh alamak keciknya bila dah upload,takpe click to enlarge ok?
fireflies,flenchflies and solittlethings.blogspot will be at uox at capsquare this saturday.
do come,we have soooo much new stuff,tak letak blog sebab save untuk event ni.
bring allot of money kay?regret nanti like ckat regret tak ikut i ngn hayat pgi menyeloka yesterday.hehe

and here are some pictures from todayyy;

belilah headband dari www.solittlethings.blogspot.com supaya anda boleh tampil comel macam saya dalam gamba di atas dan di mana mana saya pergi.im trying to say i am comel,tu je.hahahah

1.yes,shareen's home from her long UK vacation yang akan dia sambung ke Egypt next month.cis betul kan shareen ni
2.very important note:HAYAT YANG DRIVE.
3.i look so hitam,but still comel tak boleh tolong lah.

my sexy boyfriend and me,very pretty me.hahahaha
:)

ntahlah labu.
perasan mode dah off:ok saya tahu saya dah gemok tak hingat.

No comments: