Wednesday, October 29, 2008

si gemuk yang suka bergambar

im going to try to caption every single picture.heee

hai,sayalah si gemuk.

camni cara nak wissel.

b korek la hidung i pls?pls?

ok tanak takpe,i korek sendiri.

ok sekarang korek you punya pulak.
sedap kan i korekkan?

kiut la ni konon.

jangan cuba bayangkan ape sedang berlaku atas lagi dalam gambar ni ye.

buruknya bibir.

seronoknyaaa naik kereta!??!?!? saya serious tak faham bila orang guna penanda wacana camni
?!!!??!?!!!!!...,, ape maksud awak sebnanya?
:)

this literally spells fuck peace.hoishhhh!serious tak sengaja

hello double chin,korek boleh?

ngade sikitla,dalam kereta pon kena holhen.

boyfriend saya memang suka memandu sambil tido.
no one ever said dont sleep and drive.

cover sikit clutch taknak?
if you have em,flaunt em:D

bila mama pakai celana.tetiba teringat,HAHAHAHAH

dan saya suka bergambar,bai

motif anda tanya?bosan dalam kereta.
ape berlaku pada rambut saya anda tanya?tidak,se-tong cat berwarna perak tidak jatuh atas kepala saya.*ehem guess who*
ini akibatnya kalau ikut cakap orang saloon.stick to what you believe.hahah
i only wanted highlights.it screams wannabe i know.oh well

goodnight:D

No comments: