Friday, November 21, 2008

and my new life begins with a musical

hye,smalam i watched impak maksima the musical
jgn gelak,jgn tenyeh mata anda yes you did read that.pls read on,

nadiah farehan,
boo baby im so proud of you.
very lawa lah you yesterday menari.but we've all known that dancing was sooo you sejak asali lagi.
and you punya nerd act cannot tahan.comel sgt,hahahahha

dan saya tak percaya ini statement dari saya dalam satu entri saya di blog saya,
impak maksima the musical was very very very good.

kalau saya seorang pengkritik musical;
watak roy yang membawa dirinya sebagai seorang mamat typical gangster melayu konon.mungkin tak perlu ikat rambut macam bambee dan tangan dia kadang kadang boleh simpan dalam poket ke ape,asik pose same je.mcm ayam dada terkelua tu u know.
and ada sesetengah part yg emo menyanyi i love you rempit style,not very nice.
dan saya suka sangat sangat watak dina baby dalam tu.so cutee
but selain mmg so so awesome.

honestly,i would really recommend this musical kepada para muda-mudi dan pencinta pencinta race race haram ni,sbb moral dia last last ha kau bawak la keta lelaju tebalik karang mati.
its on till saturday so go get your tickets,or call na and get cheap.hehe

i randomly want to tell you that
today was my first day of my 7 months of freeeeeeeee do whatever i want to the limit of my mama and ayah,or else dont tell them.and it already feels great.
nasi lemak antarabangsa punya pegedil is so awesomeeeee,u can ask hayat.yum!
i want a lovely lychee from cuppacakes.
i cannot wait to work,i feel like getting dressed now and asking my abang for an interview.
i miss swimming.i shall spend everyday of next week at shareen's or kak ila's to swim.:D
i cant wait for the next threadszoo,i know exitednya.hehe

i love my life sekejap:)

one with na:) lawa kan kasut dia?alaik!

nilah dia muka dan gerak tangan roy sepanjang musical itu.
yes i know i look like an arse

ini bukan aku tak peduli.hehe boyfriend,and new bff.HAHAH

tak tahan sikit yang dikir barat dalam keta.dumass

ok bye


1 comment:

david santos said...

Nice week for Malasian people!!!