Friday, November 7, 2008

hari ini dalam hidup linda

5 am.i have 2 hours to stay up for m.
haha,he HAS to wake up tomorrow.rasa mcm shift kan.3-7 you sleep,7 to 8pm i sleep.
so,i dont know what to do,which normally leaves me here typing.

remember little tashy?
if you used to read my old blog then youll probably know this little one.anddddd she's all grown up:( she used to be comeler.hahahaha as in fat.she's just awesome now.none of that anoying 4 year old brat perangai going on.:) and i am still tynda.tynda loves tashy long time

i havent blogged about my day as in hari ini saya naik basikal jatuh kind.
hari ini dalam hidup linda;
hari ini kiranya semalam ok,6th november.
.bangun pagi,tak pagi sangat pukul 1230.itu pon nasib baik,kalau tak paper pukul 2 dah miss.
kalau miss,lagi tipis la peluang saya nak jejak kaki ke salah satu tanah yang takde bumiputera rights.
.saya hampir tertido dalam exam sebab MCQ.bosan,tak payah google apa tu MCQ,maksudnya adalah multiple choice question.Yes di KDU kami tak guna perkataan soalan aneka pilihan mcm UITM bedah.hahaha memain la,jgn la emo budak budak uitm pls.
.habis paper pukul 3,cik bedah ambik saya dari kolesh sebab time exam saya tak drive sebab di kdu parking dan neighbourhood semua macam insertcensoredwordshere.
.bedah dan saya,(bedah and i) kemudian pergi makan lunch dekat wondermilk.tapi seperti biasa saya je lah yang melayan baked patatoe beef rasher,mmyam!
.hari ini,ramai betul orang nak terserempak dengan kami di wondermilk.mula mula,datangnya Odd,kemudian Hayat dan kakaknya hanimminah.saya kagum nama hanim kalau terbalik jadi minah.nama saya terbalik jadi adnil.tak style langsung!hayat pula jadi taya.hahahh ha sambung tiba tiba lepas hayat dah balik,nina jurin pulak datang.itu memang takde kena mengena dengan saya la ekcheli saje je.Hahaha
.bedah nak pergi karaoke jadi dia campak saya balik rumah pasal dia tau suara saya buruk.takpe saya redha je.
.duduk rumah sekejap,heart to heart dengan ibu dan abang saya kejap dan keluar berjumpa tmn lelaki yang dah hampir 2 hari tak jumpa.lama kan?yes,saya rasa inilah paling lama.
.masuk saja dia dalam kereta,saya kasi dia hadiah bertampal nota Happy day 100:D,saya tahu awak suka.heheeeeeeeeee
.pergi ss2 makan dinner dengan bibo dan tiba tiba datangnya kelibat didi dan yanna.saya kagum,didi adalah biskut bagi saya.kejap ada kejap takde.
.bercadang nak pergi jumpa anak buah m dah main itsy bitsy spider tapi dia dah tido:( kecewa rasanya jadi saya pon balik.
.bosan gila sial citer pasal kisah hari ini dalam hidup takpe sambung je
.lepas tu,tak buat ape.online,tengok movie ngan abang tiba tiba boyfriend saya mari sama kakaknya membawa bungkusan nasi lemak kpg baru,sambil berbisik happy day 101 baby yang buat saya tersenyum lebar sampai sekarang.yes,saya dapat by far the best nasi lemak in kl sebagai cenderahati hari ke 101 saya bersama dia.mesti ramai rasa over rated,TAK.serious sedap!nasi lemak BMG ke,nl babi ke,sri chai ke,hard rock ke semua kalah.tapi still,terpulang la pada citarasa masing masing.
.and yes you guessed it saya makan lagi.saya tengah diet,serious ni tapi hari ni lari pulak sebab celebration kan.hahah haduh ni yang malas tulis hari ini dalam hidup mesti panjang sampai malas nak baca.kalau anda berjaya baca sampai sini,tinggalkan comment dan saya ucapkan tahniah.awak memang takde keje boleh baca saya bebel sampai sini.hehe

1.happy 101 baby:)
2.little one,the whole world is not out to get you.open your god damn eyes and realise already.gelabah tak ingat
3.omg,baru pukul 534.mata dah nyawa nyawa ikan dah.takpe i can do this.
4.nak sangat makan raju's pls anyone come lets?
5.takleh fikir dah.byeee jap,


the sweetest laaa.malangnya dah cerai.
motif;jangan amik gamba sweet sweet.heh!

2 comments:

alialialiaaa said...

alaaa.sweetnya the picture

ya linda saya habis baca blog kamu.
god damnn

we said...

good damn alia arent you gonna invite me to read your blog?hehe tahniah,nanti i kasi kiss hug sebagai present u habis baca entry i.haha