Monday, January 5, 2009

sesi random 1:karenah manusia.

beberapa perkara yang harus saya angkat dari dada.(direct translation ok;get off my chest)

boyfriend saya akan bermula college,esok.saya gembira sebab saya tahu dia memang nak sangat tapi saya takut/risau/sedih jugak.kerana
1.dia akan enroll dalam club budak budak batu sebab ramai sangat peminat mary jane disitu.
2.dia memang peminat mary jane nombor 1.next to wan
3.confirm akan jarang jumpa.baru hari ni register esok dia nak start pukul 930 pagi.saya lama tak tengok dia begini exited.new year pon tak.
4.boyfriend saya handsome.
5.ada seorang gadis yang saya rasa nak sepak dari tadi.dari nun jauh dia jerit you sombonggg ngn i ehhhh kepada lelaki a b c dan d dan ramai lagi gedik mode on.
6.saya amat insecure.
7.ini last,i love you baby and i can't help but feel sad that you're not going to be around me 24 jam sehari:'(

awak perlu sedar,dunia ini bukan satu contest publisiti yang besar.saya tak kisah la kalau satu dunia kenal awak dan hanya 10 orang je kenal saya.sebab saya gembira dengan 10 orang saya.dunia yang mengenali awak tu penuh dengan orang yang tak suka awak.ape point menang contest awak ni?awak perli perli saya pon,saya tetap gembira dgn 10 orang saya.

dan last sekali saya nak tanya,awak tak penat ke macam ni?saya penat sangat.give and take lah sayang.saya rasa awak belum pandang gambarajahnya yang lebih besar.bukalah hati anda


saya sebnanya nak kurangkan kutuk orang.awak rasa kurang ke lebih?hahahah

ok itu saje untuk sesi random hari ini.


No comments: