Wednesday, January 21, 2009

aiyayayayah.

results are out and they're bad enough for me to even kill myself.
but no saya tak sebodoh itu.but ovious la bodoh sebnanya results teruk.hahahah
well im okay,but saya mintak sangat kawan kawan semua jangan tanya boleh?cukup lah setakat disini je korang tau.its bad k?and dont ask me what im going to do next also.saya takde idea.
after seeing my results,all i could think of is OMG IM TOO OLD.im too old to press restart.tapi kalau miss thana masih cikgu saya mesti dia cakap,vattoodoo lindadoo.hahahahah
redha je lah,no point sulking over something that's done.dan mintak lah jugak jangan ada yang tercakap my mom ke apa.im saving it for after the weekends because weekend ni ada family gathering malas nak jawab.although i know its highhhly imposible for any of you to ter tell my mom.

:) im okay

No comments: