Wednesday, March 11, 2009

saya berbahasa melayu



wow,lawanya punggung!

lama kah tak blog dalam bahasa ibunda?
lets bounceee.hihi cuba kalau kita try campur bahasa african americans atau secara kasarnya bahasa orang2 gelap sikit dengan bahasa ibunda.mesti banyak penyajak marah an?like,wassup dawwwwwwg?=ape citewwwww hanjeyngggggg.y tu kasi dengung ok.hahaha i takdau ape mashala i ari ni ma niggahhh.

ok tak kelaka dah,lama tak update,naughty blogger argh ai ni.
saya tak ingat sangat ape saya buat sejak kebelakangan ini,selalu nya saya diingatkan dengan gambar gambar saya tangkap,alah awak tahu and dey say*lagu nelly*pictures are memories.dan saya taktau sape dey say.tapi point dia takde gambar,camera rosak kena muntah orang new year lalu.hahahaha selalu kalau org cakap,eh ada orang kate ticket jason mraz sold out camtu.rasa tak nak sepak and mcm sape orang ni?sape sape?pastu last last orang kate salah sebab,tak sold out sebab saya pegi dan saya sukaaaaaaaaaaa sangat!tapi saya hampir pengsan kalau takde boyfriend.untungnya rasa,kiki

minggu lepas,saya girls night out dengan ckat and sarah di harmatas.lama tak camgitu,saya rasa sebnanya lagi senang takyah plan lama lama.angkat telefon,ajak keluar sape nak ikut ikutlah,sape ada family dinner/nak drop off/ada boyfriend takleh tinggal/terlalu jauh untuk dihubungi dan sekutu dengannya pls step to the left.pastu,makan icecream same girlfriend2 di serata dunia kecuali shareen yang mia sikit.saya makan ice cream magnolia je yang pada mulanya di caci,tapi nampak gayanya lagi sedap dari walls sebab saya tak rasa saya akan kencing manis lepas saya makan.i gembira dengan icekim spoinggit i.hihi

saya gi jb hari sabtu,makan seafood sedap gilaaa kat stulang laut.skati lah nak jakun.:)
dan hari ahad saya spend dengan lolol dan nadow dan boyfriend.
yeay updated.
i know karangan.cowee
sometimes,all you have to do is stop calling once.and that's your fullstop.

1 comment:

ayeen said...

babyyy.. where have u been.. lama dah tak chaatt..u say i neber online.. u liee i always online u neber there... i miss u laa..